Mediagalerijen

Persberichten in je mailbox

Over Alpro

Alpro, deel van Danone, is de Europese pionier in plantaardige voeding sinds meer dan 40 jaar en creëert een breed aanbod van heerlijke plantaardige drinks, alternatieven voor yoghurt en room, desserts en margarines op basis van GMO-vrije soja amandelen, hazelnoten, cashew, rijst, haver of kokosnoot. Alpro’s producten zijn bekend onder de merken Alpro en Provamel. Sinds 2018 is Alpro B Corp-gecertificeerd vanwege haar inspanningen om sociale en milieudoelstellingen te combineren met economische groei. Op basis van een hogere score bij de vernieuwing van het certificaat in 2021 behoort Alpro bij de top 5% van B Corps wereldwijd wat betreft duurzaamheid. Dat maakt van Alpro een ‘Best for the World’ B Corp-gecertificeerd bedrijf in de categorie ‘Environment’. Alpro wil tegen 2025 bijdragen aan een meetbare shift naar meer plantaardige eetgewoonten.

Kortrijksesteenweg 1093 9051 Gent

www.alpro.com